10 januari 2006

The Sky is the limit


Goed nieuws. Vanmorgen om 9u stopte er een taxi aan onze hostel die onze rugzakken kwam brengen. Konden we meteen douchen en frisse kleren aantrekken.
Wegens Hildes teenblessure hebben we het voor de rest van de dag rustig aan gedaan. Toch nog wel enkele kilometers door Auckland gewandeld, maar tegen een slakkegangetje en met heel veel rustpauzes. Hoogtepunt was een bezoekje aan de 378m hoge Skytower, van waar we natuurlijk van een prachtig uitzicht over de stad en omstreken konden genieten. Men zegt dat je bij goed weer tot 80km ver kan kijken. Vandaag was het dan ook prachtig weer. Stralende zon, temperaturen tot 30 graden. Mijn gezicht heeft momenteel een mooi rood kleurtje gekregen (vergeten zonnebrandcreme te gebruiken), maar geen nood, over een paar dagen is dat mooi bruin. Heb vele foto's vanuit allerlei hoeken van de Skytower gemaakt en kon geen keuze maken welke te publiceren. Daarom heb ik een soort collage van de 3 mooiste samengesteld.

2 opmerkingen:

zuidamerika2005 zei

Schitterende serie. Hoofddekesel.

Kristof

zuidamerika2005 zei

Ik zweet mij een oog uit waardoor ik fouten typ aan 100 km per uur.

1 eyed man from Buenos Aires