27 maart 2006

Back Home again

Ondertussen zijn we al weer bijna een weekje thuis. De terugvlucht is voorspoedig verlopen, maar had toch wel wat lang geduurd. We zijn 41 uren onderweg geweest van Auckland City tot Aalter. Kruipt in je kleren, kan ik wel zeggen. Ben dan ook ziek geworden enige tijd na terugkomst en heb enkele dagen, mijn koorts uitzwetend, op de zetel voor de TV mogen doorbrengen. De temperatuurverschillen en de vol met virussen gevulde lucht in ons luilekkerland zullen daar wel voor iets tussen gezeten hebben. Nu gaat het al weer wat beter. Ik heb vandaag de hele dag doorgebracht met wat orde in de foto's te scheppen en een poging ondernomen om de hele weblog in een chronologische website te gieten. 't Zal nog wel effen duren eer dat allemaal op punt staat, maar ik ben tenminste al van den divan naar mijn bureaustoel verhuisd.
Volgende week maandag begint de sleur van het dagelijkse werk weer, dus we hebben nog een weekje om te recuperen.
Bijgevoegd nog enkele fotootjes, die ik gemaakt heb in Auckland Zoo.



Geen opmerkingen: